diumenge, 4 de desembre del 2011

Y olé !

   Quant em van dir que l'homenatjat li agradava tocar la guitarra de seguida ho vaig tenir clar: UNA GUITARRA SEGUR!!. A més ens trobavem que la seva dona volia fer referència al seu país que tan bé l'havia acollit: Catalunya i, evidentment, al seu país d'orígen: L'Argentina. Això em va aclaparar, ja que és una de les cunes de l'art del fondant i els pastissos artístics. Quin compromíes més gran! A sobre veníen els sogres expressament de l'Argentina i es trobaríen amb el meu treball. Sempre m'hi escarrasso, però aquest cop era imprescindible no baixar la guàrdia: havia de passar exàmen i estava dispossada a passar-lo amb bona nota.
  Segons vaig saber més tard...la vaig aconsseguir! Moltes gràcies per la vostra confiança.
 

Com que es tractava d'un regal sorpresa, vam pensar que era millor deixar la intriga fins al final.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada