divendres, 30 de desembre del 2011

Sol i Lluna en fondant

CADA PASTÍS TÉ LA SEVA HISTÒRIA
   Un nou repte: una amiga em va demanar que li fes el seu pastís d'aniversari i em donava carta blanca.
   D'entrada vaig pensar que era fàcil, ja que té un negoci i podia fer alguna cosa referent a la seva activitat, però poc a poc m'anava adonant que tot el que m'imaginava no plasmava prou bé la seva personalitat i sabia que ella esperava quelcom molt especial.
   Sort que m'hi vaig tirar en temps. Després de voltar díes i díes per internet, vaig adonar-me que el més fàcil era reproduir-li allò més significatiu: la seva família, en especial els seus fills bessons. Una nena i un nen que són tot el seu món. Igualment importants la resta de família: marit, pares, germans... tots ells configuren el seu univers
   D'aquesta conclusió esdevení aquest resultat:
Les estrelles són pa de pessic tallat amb motlle i cobertura de xocolata. Les grans, són forrades de fondant amb pàtina de purpurina platejada com la lluna. Els números, amb purpurina daurada a l'igual que el sol.  L'estrella de baix farà de portaespelmes.
  Vaig aprofitar per estrenar les perletes bicolor (plata-or) que havia comprat al Lidl, però amb l'inconvenient que veníen barrejades i les vaig haver de separar UNA A UNA!!!. El resultat crec que ho compensa!
   Una altra de les novetats d'aquest pastís és el pintat a mà de les cares dels protagonistes, no ho havia fet mai i semblava que no me'n sortiria, ja que la purpurina barrejada amb el vodka per donar-li l'estructura per poder pintar, semblava que no es veia suficientment. Un cop es va secar, vaig poder respirar alleujada. Fins i tot a les fotografíes resalta més que al natural.
  Finalment només quedava l'entrega. Quan li vaig portar anava tota insegura per si li agradaria suficientment, ja que és tota un responsabilitat asumir la temàtica. I si no li agradava? Tenia tota la familia a punt per la celebració!! Doncs la vaig clavar!! La seva mare em va felicitar per haver escollit el seu tema preferit: La Lluna i el Sol, i jo no en tenia ni idea!! A partir d'aquell dia crec molt més amb la intuició i sobretot amb la inspiració.
   Per molts anys Marta, he disfrutat molt fent el teu pastís tant especial! Un petó molt fort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada