dimarts, 24 de maig del 2011

En Browser

   El meu fill és un gran entusiasta dels meus pastissos i quan va arribar el seu aniversari, la veritat, és que no tenia gens clar què li podia fer que li agradés més que qualsevol altre motiu. Finalment vaig optar per preguntar-li directament i això és el que va escollir:
   El Bowser del Mario Bross. Què hi podia fer? Res, tan sols posar-me a la feina. Només vaig trigar 3 díes de dedicació quasi absoluta a donar-li forma.
   A mesura que anava avançant em vaig adonar que no m'estava sortint com esperava, feia 45x50 !!! Quin pastís em caldria fer? 55x60? No tenia prou lloc al forn! Ni a la cuina!
Quin desastre, però el repte ja estava en marxa. Els comensals, tots els del seu equip de futbol, havien de ser vora 50 i vaig pensar que ja estaria bé, que ja ens ho acabaríem.
Sis cocs es van menester per donar forma a la base del pastís.
Un kilo de maduixes talladetes una a una. Si això no és amor per un fill....
 Un cop acabat feia sis kilos i mig. Però va valdre la pena. Al nen li va encantar... i a tots els convidats, o això em van dir.
I el resultat final. Es menja tot menys l'espelma (es clar).
Moltes Felicitats, campió !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada