divendres, 9 de desembre del 2011

La sagrada família ...en fondant!

   En aquesta ocasió es tractava de l'aniversari de la meva germana Laura i novament em trobava davant la dificultat de haver de pensar la temàtica del pastís sorpresa, ja que les seves filles li organitzaven un festa i em van demanar que els fes el pastís. Per aquella setmana tenia 3 pastissos més i em vaig trobar amb una manca de temps considerable i només tenia 3 díes.
  Sortosament els dissenys dels altres pastissos ja els tenia bastant clars i només calia destinar els meus pensaments cap a la idea de què fer per aquest encàrrec tan especial.
  Finalment, el dia abans d'entregar-lo, vaig veure la llum. No calia fer massa cosa més que fer evident el que ella més estima: la seva família.  D'aquesta manera em vaig decidir per deixar el pastís xocolatejat (ja sabeu que soc poc amant de fer un ús excessiu del fondant) i volia aprofitar el contrast i la proximitat de les festes nadalenques, decorant tan sols amb els noms dels més allegats, en fondant vermell. De pas aprofitava per estrenar la flamant llauna de petites lletres que acabava d'adquirir.
  Com que tampoc sabia quantes persones anaven a la festa, vaig optar per incloure una sèrie de cup-cakes de diferents mides i acabats (coco, fondant, nous, plàtan...).  Amb les grans s'aprofità per donar relevància al nom de la destinatària i la seva edat.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada