dissabte, 23 de juliol del 2011

Pastís de noces

   El meu primer pastís de noces va ser pel juliol. Era per ... 100 persones!! Es feia una festa sorpresa als nuvis i es tractava d'una torre de cup-cakes (el meu forn reventaria, pobret!).
   Som-hi a la feina: un pastís de cafè i taronja amb fruits secs, amb almíbar de mores i farcit de ganache de crema de xocolata amb avellanes, per la taula dels nuvis.
Falta la figureta que es va possar porteriorment i no en tinc imatge.

   Pel que fa a la torre de magdalenes, vaig escollir unes càpsules verdes i liles amb topet blanc que conjuntaríen amb els colors del pastís: verd, lila, taronja i blanc. Tot giraria entorn a aquests tons.
   Tanmateix ens trobavem que alguns comensals patíen d'al·lèrgies o intoleràncies, per aquest motiu vaig optar per fer uns quants cup-cakes extra (els de càpsula blanca) tenint en compte aquestes incompatibilitats alimentàries. Això sempre ho agraeixen els convidats que sovint es troben sense poder gaudir dels postres. Em solidaritzo amb ells, ja que per mi és molta més feina, però la satisfacció que es sent en rebre l'agraïment ... no té preu. 
Flor taronja: sense gluten, flor blanca: sense lactosa
   El pastís havia d'anar al pis de dalt, però pesava més del que tenia pensat d'inici i com que la torre la vam fer amb el meu marit a correcuita (aquella setmana havia anat de bòlid), doncs ni de lluny podría aguantar els 1'8 kg que va fer finalment.
   Però com sempre solucions a mida, vaig preferir deixar l'espai pels cup-cakes "especials".
  I a partir d'aquí anava intercalant les magdalenes liles (de xocolata) amb motius liles, amb les de càpcula verda (de coc clàssic amb llimona) amb estampacions verdes.






                                              I ...tranquils ... que el forn no va patir gens!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada