dimarts, 24 de maig del 2011

Pels 15 anys

   A mesura que s'anava acostant l'aniversari d'una altra neboda, pensava que no era un aniversari qualsevol, feia 15 anys i vaig creure necessari escarrassar-m'hi una mica més de lo habitual i fer-li alguna cosa especial.
   Així és com vaig començar a donar forma a aquest meravellós pastís de 5,8 kg i dos pisos, desafiament amb el que encara no m'havia atrevit.
3 nivells per al coc principal. Pel segon nivell vaig aprofitar retalls d'altres cocs en dos tons diferents.
Farciment de maduixes, mantega, xocolata  i un lleuger emborratxat.
Colorant rosa pel 3er nivell
Folrat de fondant blanc.
Tapa i cos de la capsa xocolatejats abans del fondant
Tapa en rosa marmolat

Cos de la capsa en rosa pujat.
Detall de la cenefa de la base.
Detall de les rosetes  i de la cenefa de la tapa. Mini perletes per als centres de les flores.
Capsa acabada amb llaçada al capdemunt.
Tachannn!
Repte aconsseguit!
Per molts anys, Clàudia! Que el disfrutis!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada